luni, 28 martie 2011

Vulcanul din Racos



Localitatea Racos se afla la 60 km de Brasov, pe drumul ce duce spre Sighisoara.
Locuitorii de origine maghiara, in proportie de 80-90% sunt foarte binevoitori, dau cel putin cu noi au fost.


Dupa ce am cautat pe net ce sa vizitam intr-un weekend, am dat peste acest satuc cu multe obiective de vizitat: Castelul sasesc Bethlen, Coloanele de bazalt si Vulcanul (cariera de zgura sau micul canion cum mai este denumit).

Ajunsi in Racos, dupa 1 ora si 20min de mers cu trenul din Brasov, am luat la pas drumul catre vulcan. Am facut cam 30minute de la gara, pe un vant care te lua pe sus :)
De jos (din sat) se vedea o movila mica de pamant si ne gandeam ca nu prea avem ce vedea acolo, dar ajunsi la fata locului am ramas uimiti de ceea ce a facut natura, dar si omul in urma excavatiilor. 
Ai impresia ca esti intr-o alta lume.


Ramai uimit cand vezi ca pe zgura s-a instalat vegetatie (palcuri de pini si unele floricele).

Am poposit cam o ora in acel canion si am fost nevoiti sa plecam repede spre coloanele de bazalt deoarece vremea incepea sa se schimbe si nu vroiam sa ne prinda ploaia pe drum.
Cu informatii despre Coloanele de bazalt revin in urmatoarea postare.



Cateva imagini panoramice




Harta traseului pe care l-am urmat pentru a vizita cele 3 locuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu