marți, 1 iulie 2014

Turist in Romania (II)





Ziua 2.

Ne-am trezit pe la ora 8 dimineata, cu dureri ingrozitoare de picioare dar cu mult chef de plimbari, desi trebuia sa ne grabim deoarece la ora 15 avem tren spre Viseu de Jos.
Am mancat putin, ne-am strans bagajele si am eliberat camera de la pensiune, dar ne-am lasat bagajele la receptie. Proprietarii au fost niste persoane tare dragute si ne-au ajutat cu tot ce am avut nevoie. Chiar va recomand aceasta pensiune.

Ne-am continuat traseul spre Cinema Florin Piersic, apoi incet printre stradute am ajuns in centru, unde ne-am oprit la Biserica Franciscana, Obeliscu Carolina si am revenit in Piata Unirii unde ne-am plimbat pe la casutele cu bunatati ce se montase pentru weekend si apoi ne-am oprit sa mancam la o terasa cocheta unde mancarea fost foarte gustoasa, apoi ne-am indreptat spre gara.


Am continuat traseul cu trenul R4110 (ora 15.40) pana la Viseu de Jos unde ne-a asteptat gazda de la Viseul de Sus unde am fost cazati. Aveti mare grija ca acest tren NU circula in weekend.
            La Viseu de Sus ne-am cazat la Pensiunea Ancuta unde am intalnit niste oameni minunati.

In Cluj mi-a placut faptul ca sunt multe cladiri vechi si multe lucruri de vizitat, doar ca timpul nostru a fost cam scurt, dar nu mi-a placut faptul ca primarul nu se ocupa putin de cablurile suspendate de la stalpi (nu poti face o poza frumoasa din cauza acestor cabluri) si strazile sunt mult prea aglomerate. Poate cateva sensuri giratorii ar mai fluidiza putin traficul pentru ca recunosc, in Brasov nu am stat atat de mult la semafoare (cand existau) cum am stat in Cluj.
Lasand deoparte aspectele negative, eu recomand cu mare drag acest oras plin de cultura si istorie si imi doresc sa mai revin in urmatoarea perioada pentru a vedea si alte zone.

Preturi: - tren – 50lei/2 pers
-          mancare – 33 lei/2 pers
-          cazare 3 nopti + transport de la gara –270lei/2 pers
            Total: 353 lei/2 pers

Va urma!

Puteti citi si : Turist in Romania (I) 
                       Turist in Romania (III)
                        Turist in Romania (IV)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu